četvrtak, 13. prosinca 2012.

STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA: POŠTOVANE HRVATICE I HRVATI , HRVATSKI NEW DEAL

STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA

POŠTOVANE HRVATICE I HRVATI


HRVATSKI  NEW DEAL


Dostavljamo hrvatskoj javnosti  Program gospodarske obnove koji predstavlja kralježnicu hrvatskog New Deala, a sadrži dvije skupine strateških projekata. Prvu skupinu gotovih projekata, koji su izrađeni u okviru gospodarske strategije EU, čini set od šest projekata koji funkcionalno sačinjavaju jednu neraskidivu cjelinu, što znači da se moraju realizirati istovremeno, jer pojedinačno ne znače gotovo ništa, a kao cjelina čine bogatstvo:

1. Izgradnja nizinske, dvokolosiječne i elektrificirane željezničke pruge Rijeka - Zagreb - Koprivnica
2. Izgradnja matičnog kontejnerskog terminala "Zagrebačko pristanište" u riječkoj luci
3. Izgradnja velikog poslovno-logističkog čvorišta "Miklavlje" u općini Matulji
4. Razvoj "Međunarodnog poslovnog centra Karlovac"
5. Izgradnja višenamjenskog plovnog kanala Dunav - Sava (Vukovar - Šamac)
6. Izgradnja mreže željezničkih pruga između lučkih terminala i logističkih čvorišta za unutarnji (interni) prijevoz kontejnera po strogom normativu matičnih brodova od 75 TEU/h

         Drugu skupinu razvojnih projekata uglavnom čine sljedeći projekti:

- Priprema izgradnje novog matičnog terminala "Raša-Bršica“ u Raškom zaljevu
- Izgradnja željezničke pruge Rijeka - Koper – Trieste, koju je projektirala EU u okvirima svoga projekta IMONODE
- Izgradnja konsolidacijskog strateškog čvorišta "Rugvica" kod Zagreba - Karlovca
- Izgradnja LNG terminala s funkcionalnim multiplikativnim projektima u svome okruženju na području općine Omišalj
- Izgradnja najmanje 5 specijalnih tankera u hrvatskim brodogradilištima za transportni lanac u prijevozu LNG od izvorišta do Omišlja
- Proizvodnja velikog broja željezničkih vagona za novi sustav MODLAOR kojeg potiče EU svojim kohezijskim i strukturnim fondovima
- Izgradnja većeg broja poslovnih zona uz riječki prometni pravac do Mađarske.

Na tim projektima radio je tim od 25 najeminentnijih hrvatskih i europskih stručnjaka iz Hrvatske i svijeta, računajući i lobiste koji su te programe predstavili EU. EU ih je službeno prihvatila 28.06.2010. godine u Szczecinu na način da je odabrala Luku Rijeka i riječki prometni pravac za svoje glavno strateško prema Kini i obrnuto u idućih najmanje 50 godina. To su programi i projekti u koji su uključene gotovo sve europske zemlje koje u njima pronalaze svoje konkretne interese. Ključni resurs za realizaciju ovih strateških projekata predstavlja svih sedam međunarodnih koridora koji su bili presudni da EU ne prihvati luke u Trstu i Kopru za svoju dugoročnu strategiju, a zemlje središnje Europe sada ulaze u svoj New Deal po poznatom modelu koji je korišten za razvoj tzv. Zapadne Europe nakon Drugog svjetskog rata, što RH osigurava ogromnu mogućnost za njezino pretvaranje u zemlju blagostanja i to iz temelja pozicijske rente. EU je spremna kompletni program financirati, jer su to njezini programi i projekti u koji se uključuju gotovo sve zemlje EU. Čak su izdali certifikat kojim garantiraju svim investitorima za uloženi kapital upravo u navedene projekte:
 Programi gospodarske obnove RH moraju ići u paketu. Jedino onda je multiplikator 11. Ako idu pojedinačno, nikad se neće kompletno realizirati i kanal Dunav – Sava – Vukovar - Šamac čekat će još 150 godina da bi bio izgrađen. Isto je i s drugim programima. Iz tog razloga prodaja segmenta programa  bila bi nenadoknadiva šteta, to bi bila nacionalna izdaja putem koje se hrvatski narod osuđuje na doživotno dužničko ropstvo. Najveća kočnica ne realiziranja programa je nesposobnost i neznanje političara koje leži u činjenici da oni obmanjuju narod i javnost svojom bahatošću, lažnim obećanjima, manipulacijama, itd. Oni se boje svakog razgovora s ljudima od struke, sami sebi lažu da su pokupili sve znanje svijeta kada su dobili tu funkciju. Ti ljudi preko noći postanu najpametniji na svijetu i njima ničije znanje ne treba.


Zagreb-Zadar, 13. prosinca 2012. godine


Nema komentara:

Objavi komentar