STRANKA HRVATSKOG
ZAJEDNIŠTVA
POŠTOVANE HRVATICE I HRVATI
HRVATSKI NEW
DEAL
Dostavljamo hrvatskoj javnosti Program gospodarske obnove koji
predstavlja kralježnicu hrvatskog New Deala, a sadrži dvije skupine strateških
projekata. Prvu skupinu gotovih projekata, koji su izrađeni u okviru gospodarske
strategije EU, čini set od šest projekata koji funkcionalno sačinjavaju jednu
neraskidivu cjelinu, što znači da se moraju realizirati istovremeno, jer
pojedinačno ne znače gotovo ništa, a kao cjelina čine bogatstvo:
1. Izgradnja nizinske,
dvokolosiječne i elektrificirane željezničke pruge Rijeka - Zagreb -
Koprivnica
2. Izgradnja matičnog
kontejnerskog terminala "Zagrebačko pristanište" u riječkoj
luci
3. Izgradnja velikog
poslovno-logističkog čvorišta "Miklavlje" u općini
Matulji
4. Razvoj "Međunarodnog
poslovnog centra Karlovac"
5. Izgradnja višenamjenskog
plovnog kanala Dunav - Sava (Vukovar - Šamac)
6. Izgradnja mreže
željezničkih pruga između lučkih terminala i logističkih čvorišta za unutarnji
(interni) prijevoz kontejnera po strogom normativu matičnih brodova od 75
TEU/h
Drugu skupinu razvojnih projekata uglavnom čine sljedeći
projekti:
- Priprema izgradnje novog
matičnog terminala "Raša-Bršica“ u Raškom zaljevu
- Izgradnja željezničke pruge
Rijeka - Koper – Trieste, koju je projektirala EU u okvirima svoga projekta
IMONODE
- Izgradnja konsolidacijskog strateškog čvorišta
"Rugvica" kod Zagreba - Karlovca
-
Izgradnja LNG terminala s funkcionalnim multiplikativnim projektima u svome
okruženju na području općine Omišalj
-
Izgradnja najmanje 5 specijalnih tankera u hrvatskim brodogradilištima za
transportni lanac u prijevozu LNG od izvorišta do
Omišlja
-
Proizvodnja velikog broja željezničkih vagona za novi sustav MODLAOR kojeg
potiče EU svojim kohezijskim i strukturnim
fondovima
-
Izgradnja većeg broja poslovnih zona uz riječki prometni pravac do
Mađarske.
Na
tim projektima radio je tim od 25 najeminentnijih hrvatskih i europskih
stručnjaka iz Hrvatske i svijeta, računajući i lobiste koji su te programe
predstavili EU. EU ih je službeno prihvatila 28.06.2010. godine u Szczecinu na
način da je odabrala Luku Rijeka i riječki prometni pravac za svoje glavno
strateško prema Kini i obrnuto u idućih najmanje 50 godina. To su programi i
projekti u koji su uključene gotovo sve europske zemlje koje u njima pronalaze
svoje konkretne interese. Ključni resurs za realizaciju ovih strateških
projekata predstavlja svih sedam međunarodnih koridora koji su bili presudni da
EU ne prihvati luke u Trstu i Kopru za svoju dugoročnu strategiju, a zemlje
središnje Europe sada ulaze u svoj New Deal po poznatom modelu koji je korišten
za razvoj tzv. Zapadne Europe nakon Drugog svjetskog rata, što RH osigurava
ogromnu mogućnost za njezino pretvaranje u zemlju blagostanja i to iz temelja
pozicijske rente. EU
je spremna kompletni program financirati, jer su to njezini programi i projekti
u koji se uključuju gotovo sve zemlje EU. Čak su izdali certifikat kojim
garantiraju svim investitorima za uloženi kapital upravo u navedene projekte:
Programi gospodarske obnove RH moraju ići u paketu.
Jedino onda je multiplikator 11. Ako idu pojedinačno, nikad se neće kompletno
realizirati i kanal Dunav – Sava – Vukovar - Šamac čekat će još 150 godina da bi
bio izgrađen. Isto je i s drugim programima. Iz tog razloga prodaja segmenta
programa bila bi nenadoknadiva
šteta, to bi bila nacionalna izdaja putem koje se hrvatski narod osuđuje na
doživotno dužničko ropstvo. Najveća kočnica ne realiziranja programa je nesposobnost
i neznanje političara koje leži u činjenici da oni obmanjuju narod i javnost
svojom bahatošću, lažnim obećanjima, manipulacijama, itd. Oni se boje svakog
razgovora s ljudima od struke, sami sebi lažu da su pokupili sve znanje svijeta
kada su dobili tu funkciju. Ti ljudi preko noći postanu najpametniji na svijetu
i njima ničije znanje ne treba.
Zagreb-Zadar,
13. prosinca 2012. godine
Nema komentara:
Objavi komentar