petak, 6. siječnja 2012.

HRVATSKI SVJETSKI SABOR Broj: 01.1-17/2011. Poreč, 22. prosinca,2012. godine P O Z I V






HRVATSKI SVJETSKI SABOR
Broj: 01.1-17/2011.
Poreč, 22. prosinca,2012. godine
P O Z I V



Pozivamo Vas na Skup  koji se održava 14. siječnja 2012. godine u Zagrebu Hotel  Haliday  Jankomir 27. sa početkom u 1100 sati.

KAKO NEUSPJEH NA IZBORIMA KAPITALIZIRATI?
Teme  Skupa:
1.      Uvodna riječ organizatora i  kratka informacija o sadašnjoj organiziranosti Hrvatskog Naroda u zemlji i svijetu (3 do 5 minuta  (N. Šoljak)
2.      Program izlaska Hrvatske iz današnje gospodarske krize (Prof. dr. Ivan Miloš)
3.      Zajedništvo Hrvata i njihov doprinos gospodarskom i političkom razvoju Republike Hrvatske(Uvodničar: dr. Ratimir Kvaternik)
4.      Procjena političke situacije u Hrvatskoj sa motrišta Parlamentarnih izbora 2011. godine (Uvodničar: Predsjednik SHZ Željko Vinski)
5.      Van-parlamentarna programska opozicija (Koordinatori: Željko Vinski i Niko Šoljak


CILJ: Osiguravanje uvjeta za pretvaranje Hrvatske u humanu i pravnu državu, socijalno senzibilnu, demokratski uređenu te suverenu, suvremenu i  gospodarski snažnu zemlju, s kojom će se ponositi svi njezini građani, bez obzira na naciju, boju kože i vjeroispovijed te trenutno mjesto prebivališta.
ZADATAK: Utvrditi i usuglasiti metode i sredstva za postizanje prethodno postavljenog cilja, kroz podržavanje svih Vladinih programa i projekata koji su u funkciji ovoga cilja te kroz konkretnu i argumentiranu kritiku svih Vladinih mjera za koje se procijeni da ne vode ovom cilju.

Prethodno postavljeni cilj i zadatak treba pokušati ostvariti posredstvom formiranja i sustavnog rada PROGRAMSKE VAN-PARLAMENTARNE OPOZICIJE o čemu treba postići suglasje i način funkcioniranja na predmetnom Skupu.
Nakon usvajanja programa rada i načina funkcioniranja svaki sudionik, koji se želi uključiti u predloženu VAN-PARLAMENTARNU OPOZICIJU, trebao bi potpisati Ugovor o zajedničkom nastupu i zajedničkim budućim aktivnostima.

PRIJEDLOG PROGRAMSKIH ODREĐENJA

U okvirima programskih određenja potrebno je sveukupni sadržaj podijeliti u najmanje tri programske cjeline:
(1) Prvu akcijsku cjelinu treba namijeniti ocjeni i aktivnostima vezanim za predstojeći referendum o ulasku u EU.
(2) Druga akcijska cjelina bi trebala sadržavati skraćenu analizu sadašnjeg stanja u Hrvatskoj i pregled ključnih čimbenika koji su sadašnje stanje izazvali.

                                               - 2 -
(3) Treća programska cjelina trebala bi sadržavati pregled programskih aktivnosti i ciljeva koji bi se, takvim aktivnostima, trebali i mogli postići.

Ad. 1) REFERENDUM O ČLANSTVU EU

Danas se može pouzdano utvrditi da hrvatski građani nisu protiv ulaska Hrvatske u punopravno članstvo EU, jer se ne plaše europske budućnosti koja je lokacijski, geostrateški i geoprometno zadana RH. Međutim, hrvatski narod ima izrazito negativna iskustava iz dosadašnjih državno-pravnih zajednica u koje je RH ulazila, a svi ti negativni učinci su proizlazili iz nedovoljne pripremljenosti Hrvatske za takvu zajednicu država. Poseban problem je predstavljala stručna nesposobnost te moralna podvojenost hrvatskih političara koji su sudjelovali u državnim tijelima i koji nikada nisu učinkovito štitili i zaštitili hrvatske nacionalne interese. (Mađarska jeste članica EU, ali je glatko odbacila zahtjev RH da ispita svoga direktora „MOL-a“ u svezi kaznenog djela davanja mita hrvatskim političarima za pljačku INE, uz jasno i javno obrazloženje „Naš čovjek je štitio i zaštitio mađarske nacionalne interese“! Nasuprot tome hrvatski političari su lako odustali od proglašavanja Isključivog gospodarskog pojasa na moru, iako ih na to obvezuju Međunarodne konvencije UN. Oni su glatko isporučili hrvatske generale Haškom tribunalu, …, a sve to da bi sebi osobno stvorili prostor za ministarsko mjesto u Briselu sa 15.000 eur-a mjesečne plaće. Čak je i gospodin kardinal Bozanić, za obećano mjesto u Vatikanu, potpisao talijanskim Benediktincima da mogu uzeti u vlasništvo hrvatski teritorij na kojem je smještena „Daila“ kojega su bili okupirali talijanski  fašisti i kojeg su morali napustiti nakon II svj. Rata).
Mojsiji je trebalo 40 godina da izumru grješnici kako bi pripremio svoj narod za sretnu budućnost u obećanoj zemlji. Danas je svakome jasno i vidljivo da je Hrvatska (politika) preplavljena grješnicima koji drsko provode negativnu kadrovsku selekciju i nemilosrdno uništavaju stručne i moralne ljude, koji bi trebali uvesti RH u punopravno članstvo EU. Tko je hrvatski Mojsije? Ima li Hrvatska takvoga Mojsiju?
Pored toga nitko od tih grješnika nije u stanju argumentirano pokazati i dokazati hrvatskom narodu što gubi, a što dobiva ulaskom u EU, jer oni to ne znaju nego samo čitaju ono što su dobili od grješnika iz EU koji znaju jako dobro kako će popljačkati hrvatsko nacionalno bogatstvo.
Hrvatska nije spremna za ulazak u EU prije konkretnog: (a) proglašavanja Isključivog gospodarskog pojasa na moru; (b) razgraničenja područja sa Srbijom, Crnom Gorom i Slovenijom; (c)  donošenja hrvatske razvojne strategije po modelu koji koristi upravo EU i kojem sudjeluju eksperti iz RH sa kojima hrvatska Vlada neće niti popričati; (d) isključivanja grješnika iz državne vlasti, što se može napraviti samo uz pomoć van-parlamentarne opozicije.

            Ad. 2) KRATKA ANALIZA STANJA I NJEGOVIH UZROČNIKA

Hrvatska se danas nalazi u  teškoj moralnoj i gospodarskoj krizi. Od državnopravnog osamostaljenja, 1991. godine, do danas RH nije niti jednog trenutka živjela od svoga rada i rezultata koje je sama proizvela. U trenutku osamostaljenja Hrvatska je imala 3,5 milijardi vanjskog duga i procijenjenu vrijednost nacionalnog bogatstva cca. 100 milijardi dolara. Danas, vanjski dug Hrvatske iznosi oko 48 milijardi eur-a i nacionalno bogatstvo od oko 50 milijardi eur-a. Broj nezaposlenih prelazi 300.000 i stalno raste, unutarnji dug je veći od vanjskoga, a javni dug države je došao blizu granice od 60% BDP pa RH ne može računati da će biti uključena u tzv.eurozonu. Međunarodni kreditni rejting RH je na razini BB- što znači

                                                           - 3 -
da njezine državne obveznice više nemaju nikakvu vrijednost po kriterijima MMF. Hrvatskom strategijom, koje zapravo nema, upravljaju uvoznici koji su svoje bogatstvo stekli po kriminalnim zakonima RH. Njima smeta svaka proizvodnja i gospodarski razvoj, jer se time sužava njihovo poslovanje.
Negativni proces se nastavlja i nastavit će se ako ne dođe do zajedništva Hrvatskog Naroda u Domovini i svijetu. Narodna poslovica kaže: Zlo caruje, kada dobri ljudi ništa ne čine.
Ovaj Skup treba označiti početak istinske hrvatske pomirbe, početak rada dobrih ljudi i njihovog protivljenja zlu koje danas u Hrvatskoj caruje. Da li je došlo vrijeme  za aktivno uključivanje dobrih ljudi i njihovo preuzimanje  sudbine naroda i Države Hrvatske u svoje ruke, to ćemo vidjeti po odazivu ljudi na ovaj skup i po zaključcima – programskim aktivnostima koje će taj Skup donijeti. Hrvati, kao mali narod, samo znanjem mogu pobijediti zlo koje ih je snašlo. Pobijedit ćemo to zlo ako svatko od nas dade dio sebe za opće dobro naroda i Države Hrvatske. Vladajuća tehno-menadžerska struktura, koja je do sada vladala Hrvatskom od oslobođenja do danas, ne želi niti čuti glas naroda, glas nezavisnih stručnjaka, a kamoli njihove prijedloge usvojiti i predložene putove slijediti. Dali će glas naroda čuti sadašnja Vlada to će se ubrzo saznati, ali se ne bi trebalo predugo čekati nego pomoći Vladi da se krene u akciju, a što može napraviti upravo ova van-parlamentarna opozicija.
Već je prošlo 20 godina i ne bi trebalo čekati još 20 godina koliko je Mojsiju trebalo da robovi postanu dobri domaćini. Njihova percepcija života i rada je bila robovska, sluganska, a ne kreativna i poduzetnička (kao što je to prisutno i u našoj Hrvatskoj), pa je moralo proći 40 godina da izumru ti robovi, da bi njihovi sinovi mogli početi stvarati svoj napredak i  utemeljenje svoje države  - Domovine. Uvjereni smo da  hrvatski narod taj rok može skratiti, a svi vi koji dobijete ovaj poziv, tome možete pridonijeti. Da li hoćete to će se vidjeti.
Iz bogate svjetske povijesti i prošlosti pojedinih država i naroda utvrđeno je da se uvijek, poslije rata i revolucije, na vlast ubacuju neodgovorni ljudi - kriminalci, jer kreativni, pošteni i poduzetni ljudi naivno vjeruju tim bukačima, koji tijekom revolucije narodu obećavaju med i mlijeko, a nakon toga nastaje nemilosrdna likvidacija pametnih i poštenih kadrova i pljačka narodne imovine, bogaćenje bez reda i rada, donošenje kriminalnih zakona, degradacija, moralno i materijalno uništavanje kreativnih i poštenih ljudi, širenje općeg nereda i nemorala, širenje mreže tajnih službi, koje nemilosrdno služe  vlasti u kontroli „robova“ koje eksploatira vladajuća kasta,itd. Nažalost, to se dogodilo i našoj Domovini Hrvatskoj. Svi smo svjedoci da su ti kriminalci smišljeno kreirali svoju vlast dok su hrvatski domoljubi, svojim životima, branili Domovinu. Branitelji su bili uvjereni da će stvoriti samostalnu i neovisnu Hrvatsku, državu i zemlju osobitog društvenog morala i materijalnog blagostanja, jer nisu mogli ni sanjati da među Hrvatima ima takvih kriminalaca koji će svojim osobnim interesima podrediti cijeli hrvatski narod. Za razliku od svojih ideologa i istomišljenika, koji su u srednjem vijeku spaljivali stručne i poštene ljude pod optužbom da su heretici današnja partitokratska vlast ima  kapital, sredstva javnog priopćavanja idruge poluge, metode i načine, pa misle da mogu vječno kupovati sve ljude i institucije, sa državnim novcem – novcem poreznih obveznika.
Svjedoci smo da i ta sprega vlasti i kriminalaca ne slabi, a što se vidi u gospodarskoj propasti  u opadanju životnog standarda. Velika većina hrvatskih građana javno pokazuje da su gotovo svi političari sluge kriminala i kriminalaca, a ništa se ne poduzima da se to spriječi. Narod je posvađan i razjedinjen. Sve je to smišljeno i planski napravljeno kako bi vladajući (grješnici) sebi osigurali vlast i nesmetano vladanje narodom i državom Hrvatskom, a da nema niti jedne zdrave snage koja im se može suprotstaviti. Nema branitelja - podijeljeni

                                                           - 4 -
su u 1240 udruga. Nema umirovljenika - podijeljeni su na stranke umirovljenika i udruge. Nema sindikata - podijeljen je na 460  sindikalnih organizacija. Nema mladih - podijeljeni su u 340 udruga. Praktično podjele i samo podjele, koje vladajućima osiguravaju nesmetano vladanje narodom i državom Hrvatskom.
To nije lako. Svjesni su ti naši „veliki“ političari, osobito iz HDZ-a i SDP-a, da je došlo vrijeme kada se moraju izvući iz ralja kriminala i kriminalaca, ali je to praktično nemoguće, jer su pupčano povezani, a kreditno nesposobni jer su pokradeni i posuđeni kapital odnijeli izvan Hrvatske. Bez raskida pupčane sprege između kriminalaca i vlasti nema ni elementarnih preduvjeta za početak ozbiljnog rada i razvoja naše Domovine, a bez toga nema dobrog i obećanog života za hrvatski narod. Rješenje ove enigme jedino može ostvariti demokracija, a to znači angažiranjem svih pripadnika Hrvatskog Naroda koji misle dobro svom narodu i Državi Hrvatskoj da pronađu i predlože put kojim ćemo izići iz ovog začaranog kruga, kako bi krenuli prema  svijetloj budućnosti koju nam je Bog dao, kada nam je dao najljepši komad zemlje na svijetu.

Ad. 3)  PROGRAMSKE AKTIVNOSTI VAN-PARLAMENTARNE OPORBE

U  svom sveobuhvatnom planu rada van-parlamentarna oporba ima zadatak objediniti hrvatske građane  u Domovini i državljane Hrvatske po svijetu, u svrhu stvaranja jake  fronte koja će pokrenuti lokomotivu ka sretnoj  budućnosti  i osigurati da se u vagone utovare svi stručni ljudi koji žele dobro Hrvatskoj državi i hrvatskom Narodu.
Polazeći od osnovnih prirodnih, geostrateških i geoprometnih resursa te komparativnih prednosti, s kojima Hrvatska raspolaže, nije teško utvrditi da se njihovim domaćinskim upravljanjem može stvoriti moderna hrvatska država i bogati hrvatski narod, posredstvom modernog gospodarskog, prometnog i turističkog sustava, koji se treba temeljiti na:
                                   1) Hrvatskom intelektualnom kapitalu
                                   2) Moralnom i socijalnom kapitalu
                                   3) Izvorima prirodnih bogatstava
                                   4) Kulturno-povijesnom bogatstvu
                                   5) Tradicionalnom gostoprimstvu i narodnim običajima

Znaju hrvatski građani da RH raspolaže sa osobito važnim strateškim resursima za čije je korištenje, odnosno gospodarsku uporabu, zainteresiran razvijeni svijet. Bilo bi idealno da su prethodne vlade iskoristile visoki hrvatski kreditni rejting za izgradnju objekata kapitalne prometne i gospodarske infrastrukture kojom bi se osigurali uvjeti za razvoj međunarodnog javnog prometa te time malog i srednjeg poduzetništva, jer bi već danas Hrvatska izašla iz ove teške krize. Danas Hrvatska ima negativni kreditni međunarodni kreditni rejting i više se ne može zaduživati za realizaciju ne postojećeg i nužnog strateškog razvoja, jer je dobila osobito nepovoljan MMF kreditni rejting. To, praktično, znači da se izlaz iz teške krize može i mora tražiti kroz javno-privatno partnerstvo utemeljeno na dugoročnim koncesijama čime se postiže uvjet da se država više ne zadužuje niti da se prodaje hrvatski teritorij, kojeg hoće kupovati hrvatski i inozemni grješnici. Za postizanje ove koncepcije izlaska iz krize:
(1)                          Vlada mora utvrditi i donijeti dugoročnu razvojnu strategiju po modelu kojega koristi EU, za što joj stoje na raspolaganju projekti EU u kojima je ta strategija uglavnom definirana, a što ne može postići bez korištenja intelektualnih usluga dokazanih hrvatskih stručnjaka koji nisu članovi političkih stranaka.


                                                                       - 5 -
(2)                           
(3)                          Vlada mora postići konsenzus svih političkih stranaka i ostalih čimbenika za određivanje razvojnih programa i projekata koji će biti ponuđeni svjetskim velikim investitorima po modelu javnog-privatnog partnerstva uz paritet 50% : 50%.
(4)                          Vlada treba, nakon ispunjenja uvjeta iz točaka (1) i (2), formirati stručni tim za upravljanje međunarodnim tenderima koji će rezultirati zaključivanjem ugovora o strateškom partnerstvu sa odabranim strateškim partnerima.
(5)                          Vlada mora odmah utvrditi kontrolne mehanizme za praćenje realizacije zaključenih strateških ugovora i za sustavnu regulaciju nastalih devijacija, koje su realne i koje se ne mogu izbjeći.

Nije realno očekivati da će Vlada samopoticajno krenuti u predloženi strateški razvoj, jer ne raspolaže dovoljnim brojem stručnih ljudi, a mora se nositi i sa hipotekom svoje prošlosti koju sačinjavaju ljudi koji su svjesno ili manje namjerno opstruirali izlazak Hrvatske iz opisane krize. Također, nije realno očekivati da će taj poticaj doći iz EU, kao ni iz sindikata, hrvatske mladeži i drugih čimbenika, jer su oni razjedinjeni i izravno ovisni o blagonaklonosti političara, koji moraju štiti uvoznike i druge grješnike koji nisu zainteresirani za razvoj RH.
Izvan--parlamentarna oporba ima cjeloviti legitimitet za konstruktivno i demokratski poželjno poticanje Vlade na akciju kroz konkretne razvojne programe i projekte u čijoj će izradi i realizaciji izravno sudjelovati. Njezin nastup će pratiti javni mediji i sve građanske udruge i institucije što znači da bi rezultat rada mogli relativno brzo pokazati smjer izlaska RH iz teške krize.
U ovom pozivu se ne iznose koncepti programa rada van-parlamentarne oporbe, jer se ne želi ništa prejudicirati u budućem programu rada, nego se očekuje da se takav koncept sastavi tijekom i nakon rasprave u kojoj će se iznijeti ideje i sadržaji načina rada i postupanja ovoga osobito važnog sustava koji bi trebao konačno pokrenuti Hrvatsku prema izlasku iz krize. 
Pozivamo Vas da se ovom pozivu odazovete i da, sa svojim prijateljima, aktivno sudjelujete u radu ovoga Skupa i tako pridonesete utvrđivanju puta koji će izvesti Hrvatsku iz sadašnjeg katastrofalnog stanja i učiniti je zemljom građanskog blagostanja za što postoje uvjeti                                                                                               
                                                                                   Koordinatori:
                                                                                              Niko Šoljak    prof.                                            

Nema komentara:

Objavi komentar