ponedjeljak, 13. veljače 2012.

RUNOLIST – CVIJET KOJI RASTE IZ KORIJENA


RUNOLIST – CVIJET KOJI RASTE IZ KORIJENA
Nedjelja, 12 Veljača 2012


Micromerion Croaticea – našao je ime i mjesto i u Hrvatskoj. Rijedak planinski cvijet koji raste na sjevernim obroncima Dinare, Zavižana i Velebita. I gle čuda…baš u Hrvatskoj! A raste i u Švicarskoj, raste i u Bavarskoj…Raste iz korijena…Baš kao što se i Hrvatska počesto, kroz stoljeća, budi iz korijena…budi se iznova…opet…i opet…i uvijek se budi…i uvijek će biti da će tako biti…Vladali njome tuđini, namjesnici, podložnici ili izdajnici…. Jednom , ne tako davno, kako god nekome bili mrski, vladali su njome ljudi koji su u samo četiri godine uveli reda, zakona, politike…Jednom , ne tako davno, predsjednik je bio čovjek kojemu sada mogu pripisivati sva zla…ali koji je znao vladati dostojno…ponosno. A tko vlada sada ? Iskreno…ne znam ! Neki Briselac ??? Malo je Zagrepčanin, malo Briselac…malo ni on sam ne zna što je…Mislim da ne zna ni gdje je. Niti jedan Hrvat nikada ne bi rekao da je nešto drugo osim jedino i samo Hrvat. Pa zašto na šalovima ljudi nose natpis „Proud to be Croat „ ??? Ponosan sam što sam Hrvat ! Ovo prevodim za ljude koji nisu imali prilike tijekom svog školovanja naučiti taj „svjetski“ jezik , jezik najvećih nacionalista - Engleza…A zamislite, naš premijer govori čak dva jezika… i francuski… jezik kojim govore možda još i veći nacionalisti od ranije spomenutih Engleza ..... Pa i ja govorim, pišem, čitam i mislim na dva jezika…Ponosim se time što njemački smatram svojim drugim jezikom a engleski govorim isključivo i jedino kad moram… I nisam Düsseldorfčanin nego sam Hrvat… Nikada neću reći niti jednu stranu riječ osim hrvatske…jer ja sam ponosan na to što sam Hrvat ! Druge domovine osim Hrvatske nemam…i ne treba mi ! Moj se jezik davno govorio i na bečkom dvoru, moj su narod naklonom pozdravljali Francuzi, po mom narodu su nazvali kravatu, moj je narod ratovao na svim ratištima svijeta, u mom narodu su ponikli heroji, neki davni i oni današnji... ! U mom su narodu ponikli Marco Polo, kralj Tomislav, ban Jelačić , Zrinski i Frankopani , Gotovina , Markač , Blaškić , Zadro…! Ponikli su moji prijatelji kojih više nema…Ponikli su Gundulić , Bošković , Ružička … Boban , Ivanišević, Vlašić, Balić, Kostelić…Runolist do runolista…Rastu iz korijena…baš kao i Micromerion Croaticea ! Baš kao runolist, rijedak…a tako divan, ponosan i prkosan….neprocjenjiv…i nije za prodaju !
Danas smo u okruženju u kojem živimo suočeni s deficitom poštenja . Priznajem, i prije je bilo ljudi koji nisu držali do poštenja i poštenog načina života pa se ne treba čuditi da ih i danas ima… Ali ipak, zabrinjavajući je porast ove , rekao bih , karakterne osobine ljudskog roda. Gledajući životinjski svijet, ponekad pomislim da među njima ima puno nekih vrijednosti koje više pripadaju ljudskoj a ne životinjskoj rasi . Čovjek bi se začudio koliko. Moral…tu kategoriju mislim da je bespredmetno i spominjati, osobito ne kod ljudi koji se bave društvenim, da kažem političkim radom u Hrvatskoj , a kojima bi to trebala i morala biti osnova, temelj i način života, javnog nastupa i rada, nit vodilja…Da, ali ne kod nas…na žalost. U Hrvatskoj je došlo do smjene vlasti. Narod bi rekao „ Sjaši Kurto da uzjaši Murto“ ...Uvijek sam govorio da su stari ljudi pametni i mudri bez obzira što nisu imali, a niti mogli kupiti akademske titule . Ipak su uvijek znali reći istinu…barem kroz izreke , a imali su i pravo. Očekujući tako željene promjene imam osjećaj da je narod , bar onaj koji je izašao na izbore, duboko razočaran reprezentativcima crvenih brigada , tim „ planom 21 „ punim laži i praznih obećanja lakovjernom hrvatskom puku. No dobro, ipak sam nešto očekivao od svega toga... Ali nakon nadobudnog, prepotentnog i bezobraznog ponašanja , na vlastito inzistiranje prvog podpredsjednika Vlade , bilo je očito i jedino ispravno zaključiti da je ovoj ekipi bitno samo „uhljebiti“ svoje stražnjice visokim dužnosničkim plaćama. Za narod, za promjene ili za boljitak ove države nije ih ni najmanje briga…! A tko brine za narod ?! Tko brine za suze onih koji su ostali bez posla ?! Tko brine za one koji ujutro nemaju niti 2 crknute kune da ih daju djetetu za pecivo , jer pecivo je luksuz, nema poreznu olakšicu…?! Tko brine za radnike „Dalmacijavina“, škverane, radnike „ Kamenskog „ , „ MTČ-a „ i niza drugih jadnih, nemoćnih i zbog egzistencije preplašenih ljudi ? Čačić sigurno ne ! Imam osjećaj da bi najradije pljunuo po tim ljudima i rekao : „ Ma nosite se, bijedo i žgadijo…nesposobna marvo…! Nije ovo HDZ-ova Vlada, ovo je sad samo moja Vlada! Moja prilika da se izvučem iz kolapsa u kojega sam vlastitom sposobnošću zapao! I što vas briga što će biti , bit će kako mi hoćemo da bude.. ! “ Ja bih ipak dodao, bit će kako vam odredi netko drugi, netko tko ne živi u Hrvatskoj niti je poznaje. Bit će kako vam odredi MMF kojega je Linić prizivao još u predizbornoj kampanji…Bit će kako ste , dragi moj narode , izabrali....! I zato se ne bunite, ne pišite po portalima, ne glumite hrabrost, ne izlazite gladni na ulice.... jer tu je spremna policija da vas po nalogu ministra tuče i mlati…jer sirotinja zaslužuje samo batinu…Tko još brine za siroti hrvatski narod kad o njemu brigu ne vode ni oni koji Hrvatskom vladaju…?! Ili mi bar mislimo da to čine, očekujući nešto, nešto što se nikako i nikada , na žalost , dogoditi neće…neće samo zato jer ne znaju. I stvarno ne znaju ! Promatrajući iz prikrajka prve poteze nove Vlade zaključio sam ono što su netom rekli ugledni hrvatski ekonomisti i stručnjaci. Ova Vlada ide u potpuno krivom pravcu, donosi zakone i propise potpuno suprotne logici , ne vodeći apsolutno nikakvu brigu o posljedicama koje će biti katastrofalne…Složit će se sa mnom , vjerujem , svi oni koji o ekonomiji društva znaju ponešto, vjerujem i više nego svi aktualni ministri i sam premijer. Zar nije bitno povećati potrošnju i svim zakonskim regulama raditi na tome da do nje dođe ? Zar nije proizvodnja temelj ekonomije? Kakve potpore daje Vlada ljudima koji imaju ideje, sposobnosti i znanja ? Zar nisu znanje i sposobnost jedan od temelja ? Zar znanje nije kapital? Očito kod nas ne, jer kod nas je osnovni kapital biti u dobroj političkoj opciji, pa makar imala i samo 155 članova stranke u jednom od većih hrvatskih gradova….dostatno da budeš ministar u resoru o kojemu baš i nemaš nešto pretjerano puno znanja…jer znanje kod nas nije na prvom mjestu. Očit primjer je slučaj Ferdelj…ops, sorry moj narode hrvatski…! “Skužajte…pobiglo mi malo“ kako bi rekli u ulomku jednog filma…Pa vi ćete to plaćati, ne Milanović…! Pa zašto bi? A zašto bi u nekoj hrvatskoj Vladi sjedio i radio jedan stručnjak poput Ljube Jurčića, jedan Novotny, jedan Slavko Kulić ? Vjerujem da u Hrvatskoj nitko ne bi imao ništa protiv toga…dapače, siguran sam u to ! No nisu sigurni oni koji ovom Hrvatskom vladaju…nisu sigurni jer ih je strah njihove stručnosti i kvalitete…! Što rekosmo? Da, znanja u prvom redu…jer znanje kod nas nije bitan faktor…bitno je da si u pravoj političkoj stranci, kako god se ona zvala. Mislim da Hrvatska posrće…Sve me više podsjeća na komediju koju smo do prije nekoliko godina mogli pratiti na HRT-u a u kojoj se cijela priča vrti oko jedne slike : „ The Fallen Madonna with the Big Boobies “ od „eminentnog“ slikara Van Klompa….Hrvatska vrti jednu te istu sliku već dva desetljeća…Akteri su isti, priča je ista, narod je isti…samo se slikari ponekad promjene…ali ništa novog…Novo je samo ono što nam mediji daju…, oni mediji koji su već odavno u rukama stranih obavještajnih službi , tuđeg interesa i krupnog kapitala svjetskih hohštaplera. Novo je samo to da je glavna dnevna vijest koji je predsjednik kojega potjerao u vražju mater i koliko koji ima primanja...A i jedan i drugi toliko vole Hrvatsku…! Gdje su se za nju borili? Na kojem bojištu ?! Neka kažu, ja u taj dio Hrvatske nogom kročiti neću…! Taj mi dio Hrvatske ne treba jer to nije moja Hrvatska…Moja je Hrvatska ona za koju su se borili moji prijatelji i ja, ona za koju se borio moj pokojni djed koji je bio ustaša…i to s ponosom priznajem…! I laže svatko tko kaže da je on bio ratni zločinac samo zato što je bio ustaša…! On se nije borio za dionice kao Sanader , Škegro , Čačić i drugi ....! On se nije borio za stanove i vikendice , on se nije borio da bi pokrao neku firmu…! On je znao samo da se bori za svoju „Rvacku“…jedinu i čistu kao suza djeteta…poštenu i pravednu ! Za takvu su se Hrvatsku borili i Gotovina i Markač… ! Za takvu se Hrvatsku bore i svi oni runolisti koje sam nabrojao… Za takvu smo Hrvatsku krenuli i 1990-te ! A gdje smo sad ? Puni lopova, kriminalaca…! Kako bi rekao naš čestiti ministar : „ Ukrali ste nam pobjede a ostavili nam dugove i zločine“ ! Sram vas bilo! Ne mogu…ne mogu ne spomenuti jednog dobrog mladog dečka koji je danas otišao u Remetinec…a rođen je tek 1980-te….Otišao je u Remetinec na 10 mjeseci odlukom Županijskog suda u Osijeku , presudom koja glasi : „Izazivanje nacionalne i vjerske mržnje u Republici Srbiji „ 2007. godine…. A samo zato što je branio Hrvatsku u Somboru kada su ga fizički napali i kada mu je srpski policajac „spomenuo“ mater ustašku…Imati hrabrosti tom istom policajcu vratiti mater „četničku“ usred Srbije hrvatsko pravosuđe okarakteriziralo je kao „zločin“ i potvrdilo presudu srpskog pravosuđa s 10 mjeseci bezuvjetnog zatvora to istom mladom Osječaninu…A što reći na slike pravoslavnog Badnjaka u Borovu selu? Tri prsta do krsta… ! Žikino kolo uz osiguranje hrvatske policije…! Baš me zanima koliko se hrvatskih barjaka vijori 24. prosinca u Srbiji , na katolički Božić? Koliko Hrvata sjedi u Skupštini Srbije? Koliko je u Srbiji političkih stranaka s hrvatskim predznakom? Koliko Hrvata ima u srpskoj policiji i koliko ih je osiguravalo utakmicu u beogradskoj Areni gdje se čulo sablasno „Ubij Hrvata da Šiptar nema brata“ ?! Opet smrdljivo bratstvo i jedinstvo…ono naših Josipovića i Milanovića…sudaca…našeg cijelog sustava, podložničkog…sramotnog ! Elementarna nepogoda nisu ova zima i snijeg , jer takve su zime prije bile normalne…Elementarna nepogoda su političari koji vode ovu državu…a za nju nisu dali apsolutno ništa…ni suzu, ni znoj ni kap krvi…! Mario…ti si runolist…onaj isti runolist koji je rijedak a tako prkosan i ponosan…! Runolista ima u Hrvatskoj , ali ne može ga svatko ubrati…Ne može se tako lako dokučiti ! Za njega se treba potruditi , puno, jako puno...! On se krvlju plaća...kao što je to bilo vjekovima za Hrvatsku…! To mogu samo oni najhrabriji…! Za njih se on i čuva…jer to je i cvijet ljubavi…ljubavi prema onome što je najsvetije…prema domovini…prema Hrvatskoj!
http://www.posusje-online.info/index.php?option=com_content&view=article&id=1736%3Arunolist-cvijet-koji-raste-iz-korijena&catid=40%3Akolumne&Itemid=57
Vencel ČULJAK i Posušje-Online.info

Nema komentara:

Objavi komentar