subota, 25. kolovoza 2012.

GOVORI ISUS KRIST Nazarečanin roda IZraelskoga

IZLIT ĆU DUH MILOSNI I MOLITVENI I GLEDAT ĆE NA ONOGA KOGA SU RASPELI!


GOVORI ISUS
Kada je Crkva radila po nauci moga Zakona i mog Evanđelja, poznavala je vremena blistava od sjaja. Ali jao kada, pretpostavljajući interese Zemlje (materije) interesima Neba, oskvrnu sama sebe s ljudskim strastima! Tri puta jao kada se bude klanjala Zvijeri o kojoj sam govorio Ivanu u Otkrivenju, tj POLITIČKOJ MOĆI, i sebe učini njenom sluškinjom. Tada se svjetlost nužno pomraćuje u više ili manje duboke sutone, ili radi vlastitih mana Poglavara uzdignutih po ljudskim makinacijama na taj prijestol, ili po slabosti istih naspram ljudskih pritisaka. U prošlim vjekovima , od tih zabluda izišli su antipape, i raskoli, koji su, koliko jedni toliko drugi, razdijelili savjesti na dva suprotna polja i izazvali neprocjenjive ruševine duša. U budućim vremenima, te iste zablude znati će izazvati ZABLUDU, ODVRATNOST, GRDOBU, MRZLOST OPUSTOŠENJA u kući Božjoj, prethodni znak svršetka svijeta. U čemu će se sastojati? Kada kler odviše gaji racionalizam, i koji je odviše u službi političke moći, može jedino neibježno doći jedno vrlo mračno razdoblje za Crkvu. Ali ne bojte se! Proroštvo Zaharije spaja se kao prsten s prstenom s proroštvom Ivanovim. Nakon ovih razdoblja bolnih trudova, progonjena od paklenih sila (fašizma, komunizma te demokratskog liberalizma), Crkva , ao mistična Žena o kojoj govori Ivan (Otkr 12) nakon što bude pobjegla da se spasi, sklanjajući se u najboljima, i gubeći u mističnom bijegu nedostojne članove (bludnike, pedofile, materijaliste, klanjaoce sotoni)...rodit će svete koji su određeni da je povedu u čas koji prethodi posljednjim vremenima. Tada ću doći Ja i protiv svih zasjeda i podmuklosti, atentata i zločina Sotone prema mojem zemaljskom Jeruzalemu (vojujućoj Crkvi), postavit ću svoju moć u obranu. Izlit ću svoga DUHA SVETOGA na sve otkupljenike zemlje. ...I tada ću Ja, KRALJ PRAVEDNOSTI I MUDROSTI uništiti idole krivih nauka i religija i pročistiti Zemlju od LAŽNIH PROROKA koji su vas uveli u tolike zablude i grijeh. Ja ću zamjeniti sve doktore, sve proroke, više ili manje svete...ili...više ili manje zle, jer posljednje poučavanje treba biti bez nesavršenosti, budući će trebati pripraviti za posljednji Sud one koji neće imati vremena za čišćenje, jer će odmah biti pozvani na strašnu smotru. Progovorit ću vam znakovima svoje Muke. Rijeke svjetla i milosti izlazit će iz mojih Rana, rana koje su ubile Sina Božjega, ali koje liječe sinove ljudske. Ovi živi tamnocrveni otvori mojih rana bit će mač nepokajanima, okorjelima, prodanima Sotoni, a bit će kao milovanje 'malenima' koji Me ljube kao ljubeznog oca. Na njihovu slabost sići će ovo milovanje Kristovo da ih ojači, a moja će ih ruka uputiti i pratiti prema kušnji u kojoj se odupire samo onaj koji Me ljubi pravom ljubavi. A to će biti samo jedna trećina. To su oni koji se osnažuju mojim Sakramentima.Oni će biti dostojni posjedovati Nebeski Grad, Kraljevstvo Božje. Onda ću doći, ne više kao Učitelj, nego kao Kralj, da preuzmem posjed moje vojujuće Crkve, sada već Jedne i Sveopće, kakvom ju je moja Volja učinila.



Nema komentara:

Objavi komentar