petak, 11. svibnja 2012.

AKADEMIK, JOSIP PECARIĆ!!! OTVORENO PISMO Predsjedniku HAZU, Predsjedništvu HAZU!

JOSIP PECARIĆ



Dragi prijatelji,
Više vas tražilo od mene da vam pošaljem pismo koje sam pisao HAZU.
Zapravo, ono nije bilo namjenjeno javnosti - bit moj govora je korektno dano u HINInom izvješću. Ali ono je ipak čitano na Skupštini, a komentirano i u Dnevniku HRT, mislim da bi bilo neposteno ne poslati vam ga.


Predsjedniku HAZU, Predsjedništvu HAZU!

Moram pohvaliti Hrvatsku Akademiju Znanosti i Umjetnosti jer konačno u svoje redove prima najboljeg hrvatskog povjesničara. Ako ništa drugo već samom činjenicom da je prof. dr. sc. Ivo Goldstein egzatno dokazao genocidnost hrvatskog naroda dovoljno je da ga se izabere za redovitog člana HAZU. A dokaz je zaista nesto izuzetno u povijesnoj znanosti, a široj javnosti je poznat zahvaljujuci prof. Vladimiru Mrkociju koji u Fokusu, 6. prosinca 2002. navodi tvrdnju Ive Goldsteina iz njegove knjige A History, Hurst & Co. London 1999.: Četnici se osvećuju Hrvatima i muslimanima za genocid u NDH, kao na primjer 15. IV. 1941., kada je četnička jedinica koja se povlačila pred ustašama u Mostaru i okolici ubila više tuceta hrvatskih civila i popalila veliki broj kuća. Dakle, 10. IV. 1941. je proglašena je NDH, a već u prvih 3-4 dana hrvatski narod je napravio genocid pa se četnici 15. IV. 1941. osvećuju za taj genocid. Takva genocidnost jednog naroda doista nije zabilježena u povijesti, pa se radi o izuzetnom otkriću kolege Goldsteina. Pri tome treba uzeti u obzir da Pavelić još nije ni stigao u Zagreb, pa se za taj genocid očito treba okriviti cijeli narod. Zahvaljujući kolegi Goldsteinu ne mogu se Hrvati više izvlačiti na zločine ustaša. Jednostavno rečeno – ovaj sjajan Goldsteinov dokaz pokazao je da se radi o genocidnosti cijelog naroda. Pri tome ne treba smetnuti s uma da je niz sličnih izuzetnih dostignuća prof. dr. sc. Iva Goldsteina opisano npr. u:

[1] M. Brandt, Život sa suvremenicima, Zagreb, 1966., str. 190-191.[1]
[2] Neven Budak, O knjizi Iva Goldsteina “Hrvatski rani srednji vijek”, Novi Liber, Zagreb, 1995, 511 str., Radovi, Zavod za Hrvatsku povijest, Zagreb 28 (1995.), 299-333.[2]
[3] J. Pečarić, Brani li Goldstein NDH? Zagreb, 2002.
[4] J. Pečarić, Nepoćudne knjige, Zagreb, 2003.[3]
[5] V. Geiger, Osvrt na knjigu Hrvatska 1918 – 2008 Ive Goldsteina: Niz otvorenih pitanja, Vijenac, 397, 21. 05. 2009.[4]
Stoga je veličina HAZU izuzetna, jer tako velikog znanstvenika bira u svoje redove.
[1] Profesor Brandt (mentor Iva Goldsteina): To mi je toga čovjeka razotkrilo do kraja kao pripravna na falsificiranje i znanstveno nepoštenje, i ja sam digao ruke od njegova daljega znanstvenog razvitka.
[2] Prof. Budak: Neupućenom se čitatelju tako može učiniti da je Goldsteinu uspjelo otvoriti čitav niz dosada neobradenih tema, pa čak i riješiti niz problema, dok je pri tome, zapravo, riječ o znanstvenoj fantastici.
[3] Knjige [3] i [4] sam osigurao svakom članu Predsjedništva koji se doista želi upoznati s izuzetnim dostignućima kolege Goldsteina.

Čestitam s oduševljenjem.
 egzatno  -> egzaktno  :)

Postojala je i drugačija ideja, ali ovdje je glupost toliko velika da sam se odlučio za nju.
Vjerujem da sam ja s 5 godina znao da je osveta nešto  što ide poslije onoga zbog čega se osvećuje, Kako Goldstein za pimjer te osvete uzima 15.4.1941., i da mi je netko tada rekao da je ta NDH od 10.4.1941.Bilo bi mi kao petogodišnjaku jasno da se to (dakle genocid) dogodilo u tih 5. dana. I sada mi je netko htio u Akademiju ugurati nekoga tko ne zna nešto što sam znao kao petogodišnjak. Pa nije Akademija dječji vrtić! Za koji da ću vam poslati i tu drugu verziju :)
Vaš,

Akademik Josip Pečarić

24.4.2012.

Nema komentara:

Objavi komentar