DIJELA ZNANSTVENIKA, GOSPODARSTVENIKA I KREATIVNIH POJEDINACA
Nažalost od oslobođenja RH od agresora i domaćih izdajica svakog dana je sve gore i gore. Hrvatska ide u dužničko ropstvo, a Hrvatski Narod postaje sluga u vlastitoj zemlji i kući. Ekipe znanstvenika i hrvatskih stručnjaka iz Hrvatske i svijeta intenzivno rade stavljaju svoje znanje i sposobnosti u službu naroda i Države Hrvatske. Time je otvoren put za svakog znanstvenika, gospodarstvenika i kreativnog pojedinca, kako bi svojim znanjem i sposobnostima pomogli sebi, narodu i Državi Hrvatskoj. Sami izaberite svoj put i budite kreatori svoje i hrvatske budućnosti. Klikom na ovaj Link vidjet ćete dio razvojnih programa, koji su u izradi i koji su gotovi, te mali podsjetnik što je do sada učinjeno:
Nažalost mnogi kreativni pojedinci, koji su prije nekoliko desetina godina, stavili svoje znanje i sposobnosti u službu Naroda i Države Hrvatske, nisu dočekali da njihova djela zažive, da se njihovi ideali ostvare, a mi ima sada možemo reći: Počivali u miru .Prof. dr. Žarko Dolinar, Dr. Srđan Bill, akademik Ivan Supek, akademik Juraj Plenković, akademik HAZU-D Zdenko Rajgl, akademik HAZU-d Mariajn Mačina, akademik HAZU-d Antun Bauer, dr.BranimirMolak,dr. Josip Miličević, dr. Ivan Matić , dr. Ivo Jelić . Oni nisu više među nama, ali su njihova djela ostala i žive.
Nekoliko stotina živućih hrvatskih znanstvenika, akademika prof.dr.raznig zanimanaj i kreativni pojedinaca, nesebično rade i svojim znanjem dopunjuju postojeće programe i izrađuju nove za narod i Državu Hrvatsku.Trošeći svoje vrijeme i svoj novac. Daju što mogu a za uzvrat ne traže ništa osim da HrvtskomNarodu bude bolje.
Hrvatski Svjetski Sabor, u nekoliko desetina godina rada, dobio je financijska sredstva i to: od Ministarstva Znanosti RH 50.000 kuna za program održavanja Sabora Mladih 2005. godine u Karlovcu. Ostali trošak trodnevnog Skupa mladih iz Hrvatske i Svijeta koji je iznosio 60.000 kuna snosili svi sudionici Sabora, jer su ukupni troškovi trodnevnog Sabora mladim iznosili 110.000,00 kuna.
Donatori HSSD od osnivanja do dana današnjega su:
Gospodin Denis Valčić Au. 1.500,00 au dolara, obitelj Šoljak iz NZ. Šoljak Lorenco i Šoljak Petar 1.500,00 nz dolara, Dragičević Milan CA. 600 ca.dolara, pokojni Mate Vekić 80.000,00 kuna, pokojni dr. Srđan Bill 500 DM.
Ukupna primanja HSSD, od osnivanja do danas, pretvoreni u eure iznose cca: 19.700,00 Eura (Slovima: Devetnaestisućasedamsto eura/.
Ukupni troškovi iznose cca. 530.000,00 eura (Slovima: (Petstotridesettisuća eura). Dakle, bez računanja putnih troškova i rada aktivista, tih 530.000 eura je novac kojeg su sudionici dali svojih vlastitih izvora. Samo izdavanje 3 broja Lista „Korijeni“ koštalo je 45.000,00 eura.
Ovaj rezime Hrvatskog Svjetskog Sabora napravljen je da ohrabri hrvatske domoljube, znanstvenike, gospodarstvenike i kreativne pojedince, koji žele dobro sebi, svom narodu i Državi Hrvatskoj, da znaju ako hoće raditi za dobro sebe, naroda i Države Hrvatske, da su im vrata širom otvorena i da će njihov rad, njihova djela i njihov osobni doprinos boljem sutra biti u funkciji izlaska naše Hrvatske iz teške moralne i ekonomske krize.
Donacije se plaćaju na žiro račun broj:2380006-1110011692, Istarske kreditne banke Umag; na ime: HRVATSKI SVJETSKI SABOR, OIB: 30917314191 MB: 1545060
Devizni račun: 7030000-1545060. HRVATSKI SVJETSKI SABOR Vl. Gortana 2. 52440 Porec
Istarska Kreditna Banka Umag ( sw. code ) ISKBHR 2X
Iban: HR 982380 0061 1100 11692 E-mail: info@hssd.hr
Vama na usluzi! Koordinator Niko Šoljak prof.
STRUČNI TIMOVI sa oznakom OK imaju vodietlje dok za druge izmedju strucnjaka nije odredjen voditelj.Stručnog Tima. Svatko tko zna,moze i hoce moze biti vodietlj Tima ili aktivno se ukljuciti u rad Tima za koji ima interes. Ovo je sansa svim Hhrvatskim domoljubima,koji znaju,mogu i hoce svojim znanjem i sposbnostima pomoci Hrvatskom Narodu i Državi Hrvatskoj.
Stručni TIM za pravo i pravosuđe Ok
Stručni TIM za vanjske poslove OK
Stručni TIM za unutarnje poslove OK
Stručni TIM za državnu upravu OK
Stručni TIM za banke i štedionice OK
Stručni TIM za gospodarstvo OK
Stručni TIM za informiranje OK
Stručni TIM za znanost i tehnologiju OK
Stručni TIM za strategiju razvoja RH OK
Stručni TIM za poljoprivredu, OK
Stručni TIM za turizam OK.
Stručni TIM za elektroenergetsku neovisnost RH OK
Stručni TIM za brodogradnju
Stručni TIM za ekologiju i okoliš
Stručni TIM za urbanizam
Stručni TIM za odgoj i obrazovanje
Stručni TIM za mlade
Stručni TIM za sport
Stručni TIM za zdravstvo
Stručni TIM za obitelji OK
Stručni TIM za branitelje i žrtve rata OK
Stručni TIM za socijalna pitanja OK
Stručni TIM za žene OK
Stručni TIM za šumarstvo
Stručni TIM za vode
Stručni TIM za stranke
Stručni TIM za kulturu
Stručni TIM za likovni
Stručni TIM za nezavisne zastupnike i kandidate
Stručni TIM za stočarstvo
Stručni TIM za ratarstvo
Stručni TIM za ribarstvo
Stručni TIM za šumarstvo
Stručni TIM za ugostiteljstvo
Stručni TIM za lovstvo
Stručni TIM za rijeke i jezera
Stručni TIM za uvoz i Izvoz
Stručni TIM za promidžbu hrvatskih prijateljstava OK
Stručni TIM za investicije
Stručni TIM za Ljudski kapital OK
Stručni TIM za pomoć Hrvatima i Hrvatskoj
Stručni TIM za more i pomorstvo OK
Stručni TIM za nekretnine i imovinsko pravne poslove
Stručni TIM za pravnu zaštitu Hrvata i njihovih nacionalnih interesa
Stručni TIM za pravnu zaštitu Hrvata i njihovih nacionalnih interesa
Stručni TIM za promidžbu hrvatskih jela i pića OK
Stručni TIM za etnologiju folklor i glazbu
Stručni TIM za hrvatski jezik i književnost
Stručni TIM za zaštitu hrvatske narodne baštine
Stručni TIM za hrvatske umirovljenike OK
Stručni TIM za utvrđivanje povijesne istine o hrvatskom narodu
Stručni TIM za spajanje obitelji i pronalaženje izgubljenih
Stručni TIM za hrvatsku pastvu i duhovnu obnovu Hrvatske
Stručni TIM za hrvatske povratnike ( Dijasporu) OK
Stručni TIM za humanitarnu djelatnost
Stručni TIM za sindikat
Struni TIM za vjerske zajednice
Stručni TIM za reviziju pretvorbe
Stručni TIM zviždača
Svakog dana Timovi se popunjavaju i kompletiraju . Za svakog tko hoće raditi svi Timovi su otvoreni .Sve Odluke se donose konsenzusom, a za one za koje se ne može postići konsenzus se jednostavno ne donose. U ovih 10 mjeseci rada od kada se ej krenulo u organiziranje stručnih nazovimo ih političkih TIMOVA nije puno napravljeno ali tu smo gdje smo .Kada se Timovi kompletiraju a to planiramo za par mjeseci zajednički sa gospodarskim timovima to ce biti snaga koju niti jedna Vlada neće moći ignorirati.
PROGRAM STRUČNIH TIMOVA
CILJ: Hrvatska, pravna, socijalna, demokratska, suverena, neovisna, gospodarski jaka Država Hrvatskog Naroda, naroda i narodnosti koje u njoj žive . Država u kojoj će moral i moralne norme biti osnovno mjerilo vrijednosti čovjeka .
ZADATAK TIMA je rad za opće dobro naroda i Države Hrvatske . Zaštita hrvatskih nacionalnih interesa, te pravna i socijalna zaštita Hrvatskog Naroda u domovini i u svijetu. Pronalaženje puta zaštite pojedinca i Države u svim segmentima gdje se krše osnovna ljudska moralna i financijska prava, pojedinca i Države Hrvatske. Moralno, pravno i financijski u granicama svojih mogućnosti pronalaziti put koji vodi ka ostvarenju navedenih Ciljeva.
POLITIČKI TIM je glas javnosti Republike Hrvatske koje cine svi naraštaji i svih staleža, kako po nacionalnoj, tako i po vjerskoj pripadnosti, a to znacida je:
- TIM : mladih , kojima je ugrozena budućnost zbog stranackih diktatura, koje ne vode dovoljno brige o interesima mladih generacija (Mladi se morajuza svoju bolju pravedniju i svjetliju budućnost izboriti)
-TIM odgajatelja, učitelja i profesora cija profesija je degradirana , podcijenjena, omalovazavana kako moralno, tako materijalno (financijski)ugrozena te se moraju izboriti za ono mjesto u društvu koje će im vratiti dignitet kao jednom od najznačajnijih stupova društvenih vrijednosti, jer odnjihovog rada ovisi budućnost i kvaliteta sposobnosti hrvatskog Naroda i države Hrvatske.)
-TIM znanstvenika i izumitelja (koji se moraju izboriti za svoje mjesto i prava u nasem drustvu, da njihova znanstvena dostignuća budu priznata ipoznata da sluze na cast i korist njima i cijelom drustvu.
-
-TIM Branitelja koji su svoje živote stavili na raspolaganje svom Narodu i drzavi kada je bilo potrebno, a spremni su to opet uciniti za hrvatski narod iDržavu Hrvatsku.
- poginulih branitelja i njihovih obitelji ( oni se moraju izboriti za ono mjesto u društvu gdje će njihove moralne vrijednosti biti stožina društva kako bise na tim moralnim vrijednostima učile i odgajale nove generacije koje će imati iste ideale, iste moralne vrijednosti koje će ući u svijest svakoghrvatskog građanina da je Narod i država Hrvatska svetinja za koje se ako treba i život daje.
- poginulih branitelja i njihovih obitelji ( oni se moraju izboriti za ono mjesto u društvu gdje će njihove moralne vrijednosti biti stožina društva kako bise na tim moralnim vrijednostima učile i odgajale nove generacije koje će imati iste ideale, iste moralne vrijednosti koje će ući u svijest svakoghrvatskog građanina da je Narod i država Hrvatska svetinja za koje se ako treba i život daje.
- TIM hrvatskih majki, kceri i sestara, generalno govoreci ovo je stranka hrvatskih zena, koje su povijesno stajale uz rame svojih muzeva i sinova isacuvale rod Hrvata, i na kojima kao majkama ostaje zadatak obnove naseg hrvatskog naroda, uz pomoc drzave, za sto ce se zauzimati ova stranka.
- TIM osoba treće životne dobi kada je ljudsko bice slabo i nemocno, a cesto i bolesno, te im je nebrigom stranackih egoistickih politika ugroženaosnovna životna egzistencija
( zato se moramo izboriti za svoja prava da rezultatima naseg minulog rada osiguramo pristojnu i sigurnu egzistenciju.)
- TIM radnika čija osnovna prava su ugrožena divljim kapitalizmom, po zelji dosadasnjih stranackih lidera , te načinom upravljanja hrvatskim gospodarstvom (radnici se moraju udruziti za ostvarenje svojih radnih i osnovnih ljudskih prava da od svog rada mogu pristojno živjeti , sebi i svojoj obitelji osigurati kvalitetnu egzistenciju)
- TIM seljaka (seljacko stanovnistvo je temelj hrvatskog drustva bio i treba ostati u hrvatskoj drzavi. Zato drzava treba osigurati nasimpoljoprivrednicima na seoskim imanjima osnovna proizvođačka prava kako nikome ne bi dozvolili da njihovi zdravi prehrambeni proizvodi nemajutržište, a da tržištem Hrvatske vlada uvozna roba sumnjive kvalitete), a ova stranka ce svojim zalaganjem osigurati tu zastitu.
- TIM državnih službenika koji časno i pošteno obavljaju svoje dužnosti, a svakodnevno su izloženi nefunkcionalnoj organizaciji naslijedjenoj iz proslogstoljeca, omalovažavanju, te okrivljeni za nefunkcioniranje sustava ( oni se moraju izboriti za svoja prava čast i poštenje da bude nagrađeni svi oni kojipredstavljaju i štite strucne kvalifikacije, moral i vladavinu prava i jednakosti među građanima.)
- TIM svih socijalno ugroženih drzavljana, jer je Hrvatska po Ustavu socijalna država koja mora osigurati pristojnu egzistenciju svim socijalno ugroženimosobama.
- TIM svih hrvatskih intelektualaca, umjetnika, novinara, pisaca, povjesničara i svih slobodnih profesija i svih slojeva društva.
- TIM svih pripadnika Hrvatskog naroda t.j Domovinske i Iseljene Hrvatske.
- TIM svih pripadnika Hrvatskog naroda t.j Domovinske i Iseljene Hrvatske.
Polazeći od osnovnih komparativnih prednosti koje Hrvatska ima u odnosu na druge zemlje svijeta, valoriziranjem tih prednosti hrvatski narod ima sveuvjete da bude u nekoliko gospodarskih grana vodeći u Europi pa i u svijetu jer ima::
1. Intelektualni, moralni i socijalni kapital
2. Prirodni resursi
3. Kulturno povijesni resursi
4. Geografski položaj
5. Tradicija gostoprimstva
Sve navedeno daje mogućnost i hrani optimizam da se sa dobrom organizacijom i funkcionalnim općim dobrom vođena politika mogu postići veomakvalitetni rezultati koji vode ka blagostanju svakog žitelja ove lijepe naše domovine Hrvatske.
1. Socijalna politika
2. Demografska obnova
3. Politička reorganizacija i obnova hrvatske nacionalne filozofije
4.Gospodarst vo
5. Zapošljavanje
GOTOVI GOSPODARSKI PROGRAM, KOJI MOGU ODMAH IĆI U REALIZACIJU U VREMENSKOM PERIODU OD 3 DO 6 MJESECI
1. Izgradnja nizinske, dvokolosiječne i elektrificirane željezničke pruge Rijeka – Zagreb – Botovo.
2. Izgradnja matičnog kontejnerskog terminala „Zagrebačko pristanište“.
3. Izgradnja velikog poslovno-logističkog čvorišta „Miklavlje“.
4. Izgradnja višenamjenskog plovnog kanala Dunav – Sava (Vukovar – Šamac).
5. Razvoj Međunarodnog prometnog čvorišta „Cargo centar Zagreb”
6. Izgradnja mreže željezničkih pruga između lučkih terminala i logističkih čvorišta za unutarnji (interni) prijevoz kontejnera po strogom normativu matičnih brodova od 75 TEU/h
7. Izgradnja međunarodnog poslovnog centar Karlovac.
8. Izgradnja međunarodnog centara mladih na području grada Vrgorca, Makarske i Ljubuškog susjednog garda BiH.
9. Putem razvojnih centara RH Zagreb,Split,Osijek i Rijeka Osigurati otkup svih poljoprivrednih i mesnih proizvoda.
10. Izgraditi dvosmjernu elektrificiranu željeznicu prugu Pula Zagreb prema Mađarskoj granici.
11. Izgraditi dvosmjernu elektrificiranu željezničku prugu Raša - Slovenija koja ide pravac Venecije.
12. Izgraditi LNG terminal na otoku Krku preko kojeg Hrvatska dobiva energetsku neovisnost i to po paritetu litra pitke vode/litra LNG.
13. Izgradnja 5 LNG brodova u hrvatskim brodogradilištima u funkciji LNG terminala Omišalj.
14. Program cjelogodišnjeg turizma kroz funkcionalno povezivanje „Zelene Hrvatske“ sa morem i ostalim turističkim resursima
1. SOCIJALNA POLITIKA
Država u potpunosti pripada Narodu,a među građanima pristojna primanja moraju imati ;.
Država u potpunosti pripada Narodu,a među građanima pristojna primanja moraju imati ;.
1. Braniteljima
2. Umirovljenici
3. Državnim službenicima
5 Prosvjetnim radnicima
6 Zdravstvo
Izvori osiguranja sredstava za povećanje gore navedenih primanja se moraju pronaći u promjeni porezne politike (progresivno oporezovati primanja iprofite svih privrednih djelatnosti uključujući bankarstvo prema najprovjerenijim europskim standardima, zatim :
a. Financijskom reformom poreza na pretvorbu koja zbog korupcije ne smije po zakonu zastariti ( mijenjanjem zakona), naplatiti porez na osobnudobit pojedinca,
b. Porez na kapitalnu dobit banaka,trgovačkih i dioniočkih društava i pojedinaca u % proporcioanlne visine dobiti –Veća dobit veći postotak.
c. Zakonskom provjerom porijekla imovine stečene privatizacijom. Imovina stečenu korupcijom ili bilo kojim drugim kriminalnim radnjama, mora biti ilioduzeta, ili drastično oporeziva, pa i krivično gonjena osoba.
c. Reformom državne uprave racionalizirati državni aparat i prilagoditi ga europskim standardima,od vrha drzave do najmanje administrativnejedinice,
d. Nadzor nad radom sudske i državne uprave ,odgovornost sudskih službenika za pogreške i kaznena djelas a en države.
2. DEMOGRAFSKA OBNOVA
2. 1. Majkama koje imaju troje i više djece priznati odgoj djece kao zaposlenje sa svim prinadležnostima i osiguranjima do završene srednješkole najmlađeg djeteta i osigurati primanja u visokom postotku prosječnih mjesečnih primanja Hrvatskoj.
2. 2. Besplatan vrtić za djecu roditelja koji imaju 3 i više djece ,
Za obitelj sa jednim ili dvoje djece osigurati povoljniju cijenu za dječje vrtiće ovisno o godišnjem prihodu oca i majke,ili im priznati kod oporezivanjaosobnih dohodaka kao trosak.
Za obitelj sa jednim ili dvoje djece osigurati povoljniju cijenu za dječje vrtiće ovisno o godišnjem prihodu oca i majke,ili im priznati kod oporezivanjaosobnih dohodaka kao trosak.
3. GOSPODARSTVO (sve privredne grane i djelatnosti) Slobodno tržište diktira sve gospodarske djelatnosti, no država može odrediti koja područja mogu imati povoljnije porezne mjere, radi bržegrazvoja.U principu država ne daje privatnom poduzetništvu nikakve posebne povlastice ili poticaje, a sama država ne može držati “državne’ firme kaoprivilegirane proizvodne djelatnosti, nego sve mora biti transparentno od zapošljavanja do poslovanja. Promjena stranke na vlasti ne smije dovesti te firme pod smjenu menadžmenta iz političkih razloga. Naša država ima prirodna dobra koja se trebaju iskorištavati po domaćim poslovnim djelatnostima,a specijalno :
3. 1. Cijelo područje Republike Hrvatske proglasiti ekološki zaštićenim područjem, Poljoprivreda ( Ekološka proizvodnja i prerada ) 3.2. Zaštititi Hrvatski teritorij u skladu sa Međunarodnim pravom. Pomorsko i slatkovodno ribarstvo.
3. 3. Turizam ( Zdravstveni, sportsko-rekreativni, znanstveno-povijesni,seoski i klasicni na najvisem nivou)
3. 4. Prateća industrija (Proizvodnja luksuznih i sportskih brodova,i druge djelatnosti koje bi bile u službi poljoprivrede i turizma) Za podizanje tj., razvitak pojedinih grana industrije u pojedinim dijelovima države mora postojati specijalni RAZVOJNI FOND iz kojegse pod povoljnijim uvjetima posuđivao kapital nekim djelatnostima državnog razvojnog plana. Državna kontrola (nestranačka) bi bila uključena u menadžment firmed ok se kapital ne povrati.
4.POLITIČKI PROGRAM
4 – 1. Hrvtskom Narodu reći istinu o stanju nacije
4 – 2 Proglašenje isključivog gospodarskog pojasa na Jadranu.
4 - 3. Riješene svih neriješenih graničnih područja RH koje sada koristi Srbija,Slovenija i Crna Gora.
4 - 4 Reorganizacija svih Ministarstava,
5. ZAPOŠLJAVANJE
5. 1. Otvaranje- novih radnih mjesta kroz plansko razvijanje svake županije i u skladu sa nezinim prirodnim izvorima i potencijalima , te takopodesiti pomoć iz Fonda za razvoj.
TIM ĆE VRATITI OSMJEH , PONOS,PRAVDU I DOSTOJANSTVO HRVATSKE DRZAVE I HRVATSKOG ČOVJEKA, NJEGUJUĆI NJEGOV NACIONALNI,KULTUROLOŠKI I DRUGI INDENTITET I HRVATSKOJ OSIGURATI ONO MJESTO U MEĐUNARODNOJ ZAJEDNICI KOJE NAS NAROD ZASLUŽUJE.
Nema komentara:
Objavi komentar