Živimo posljednje od posljednjih vremena, kalež je napunjen do vrha, milosno vrijeme se bliži svome kraju, još malo je vremena Kraljica mira sa nama a onda neka se smiluje dragi Bog svima onima koji nisu prihvatili poziv Kraljice mira i pomirili se sa Bogom jer pred nama je odlučujući sukob između Krista i antikrista, svjetla i tame. Vrijeme o kojem je , Gospodin govorio u Evanđelju ali i po mnogim svojim prorocima zadnjih godina ( Vasula, Barnaba iz Nigerije, don Gobi, John Leary i dr. ),  gdje poziva na obraćenje i upozorava da će to biti strašno vrijeme kakvo se ne pamti od postanka čovječanstva.

Poruka Kraljice mira 25. travnja 2007.
Draga djeco! I danas vas ponovno pozivam na obraćenje. Otvorite vaša srca. Ovo je milosno vrijeme dok sam s vama, iskoristite ga. Recite: „Ovo je vrijeme za moju dušu“. Ja sam s vama i ljubim vas neizmjernom ljubavlju. Hvala vam što ste se odazvali mome pozivu.”
Gospa i Kraljica mira punih trideset i jednu godinu priprema nas za sve to što je već na pragu i što će se dogoditi . Sve ove godine Gospine prisutnosti milosno je vrijeme i to nam naša Majka u ovoj poruci potvrđuje ali i rekao bih upozorava kad kaže „dok sam s vama“ i u vezi s tim nameće se logičan zaključak da je određen jedan vremenski period u kojem će Gospa biti s nama, ali kad se taj vremenski period ispuni, Gospe neće biti više s nama ali ni milosnog vremena kad smo se mogli obratiti i pomiriti s Bogom. Mnogi nažalost nisu a niti ne žele i to je njihov slobodan izbor. Samo kad se počnu dešavati strašne stvari i kad pritješnjeni i u beznađu zavape Bogu sa željom da se pomire ne znam da li će moći. Kroz svo ovo  vrijeme Gospa nas priprema za sve ono što se ima desiti i što je tu pred nama. Tad će se od svakog tražiti da se odluči da li prihvata Isusa Krista za svoga Spasitelja i time biva spašen ili ne prihvata i biva izgubljen za sva vremena. Na nama će svima biti da slobodnom voljom odlučimo i svi ćemo biti kušani. Odgovor ćemo morati dati i nećemo moći odlagati odluku . Bit će to dani Božanskoga milosrđa kad će se dati prilika svima da se spase ukoliko to budu željeli i slobodnom voljom odluče da žele biti Kristovi i prihvate Isusa za svoga Spasitelja. Vrijeme o kojem je Gospodin govorio Sv. Faustini da će prije nego što dođe kao pravedni sudac doći kao Kralj milosrđa je tik pred nama i Kraljica mira nas priprema sve ove godine za to presudno razdoblje kad ćemo morati odlučiti da li želimo biti Božji ili ne. Svatko će morati donijeti odluku slobodnom voljom ponavljam morati jer Gospodin jasno kaže u poruci preko Sv. Faustine:
„ PIŠI :  PRIJE NEGO DOĐEM KAO PRAVEDNI SUDAC ŠIROKO OTVARAM VRATA MOJEG MILOSRĐA. TKO NE ŽELI UĆI KROZ VRATA MILOSRĐA , MORA KROZ VRATA MOJE PRAVEDNOSTI“.
  Dnevnik Sv .Faustine  str. 318.
U poruci od 25. kolovoza 1999. Kraljica mira nam poručuje:
 Draga djeco! I danas vas pozivam na molitvu. Sad kao nikad, kad se počeo ostvarivati moj plan, sotona je jak i želi pomesti moje planove mira i radosti, te vam dati do znanja da moj Sin nije jak u svojim odlukama. Zato vas sve pozivam, draga djeco, da molite i postite još jače. Pozivam vas na odricanje za devet dana, tako da se s vašom pomoći ostvari sve što ja želim ostvariti preko tajna koje sam započela u Fatimi. Zovem vas, draga djeco, da sada shvatite važnost moga dolaska i ozbiljnost stanja. Želim spasiti sve duše i prikazati ih Bogu. Zato molimo, da bi se ostvarilo u potpunosti sve što sam započela. Hvala vam što ste se odazvali mom pozivu! 

 U ovoj poruci Kraljica mira je jasno rekla da dolaskom u Međugorje želi uz našu pomoć ostvariti sve ono što je započela u Fatimi. Poziva nas da shvatimo važnost njezinog dolaska I ozbiljnost stanja. Kaže nam da želi spasiti sve duše. Treća Fatimska tajna je objavljena i u njoj je stravična slika onog što se ima desiti i što je tek na našem pragu i nije se desilo kako su neki racionalisti relativizirali i krivo interpretirali. Gospa u poruci nedvosmisleno kaže da uz našu pomoć želi ostvariti sve ono što je započela u Fatimi i jasno je da treća fatimska tajna tek treba da se desi. U prilog ovoj tvrdnji ide i izjava sestre Lucije fatimske vidjelice, koja je u trenutku objavljivanja treće fatimske tajne još uvijek bila živa. Tvrdila je da poruke s neba još nisu dovršene i da još uvijek stižu ali ih njezine ruke nemaju više snage zabilježiti. Treća fatimska tajna u izvornom obliku glasi:
TREĆA TAJNA
Rat protiv duša koje idu Bogu i križu
Vatikan je 26. lipnja 2000. objavio i treću fatimsku tajnu 
»S lijeve strane naše Gospe vidjeli smo anđela s vatrenim mačem u njegovoj lijevoj ruci. Iz vrha mača su izbijali plameni jezici i izgledalo je da će zapaliti svijet. Međutim, vatru je gasilo blještavilo koje je, kao štit, usmjeravala naša Gospa svojom desnom rukom u pravcu anđela. Anđeo je pokazujući desnom rukom na zemlju, jakim glasom uzviknuo: »Kazna, kazna, kazna!« Tim je jednostavnim riječima doživljaj viđenja Majke Božje opisala sestra Lucia, koja je naučila pisati tek nakon toga ukazanja. » Pod snažnom svjetlošću zatim smo vidjeli svećenika obučenog u bijelo. Činilo se da je to Sveti Otac (radi se o svetoj osobi, a ne tituli). Prije dolaska na vrh strme planine, Sveti Otac je prolazio polurazrušenim gradom, skrhan bolom i moleći za spas duša bezbrojnih leševa koje je susretao na svom putu. Kad je na vrhu planine kleknuo pred velikim križem, ubila ga je skupina vojnika pogodivši ga vatrenim oružjem i strelicama. U istom trenutku umiru i svećenici, žene i muškarci raznih klasa i staleža, koji su prije Svetog Oca stigli na vrh planine. Ispod križa su ostala dva anđela koja su skupljala krv mučenika u kristalne posude i njome ispirali duše koje su se približavale Bogu.«
Gospa Fatimska
Kako je kristalno jasno da treća fatimska tajna govori o ratu protiv onih koji idu Bogu I križu. Radi se o velikom progonu kršćana u posljednjim vremenima , koji je tek i tik pred nama a 99 % kršćana spava dubokim snom. Kako se ponašamo I kakvi to jesmo govori nam naša Majka u poruci vidjelici Mirjani od 2.2.2012. “Draga djeco, ja sam s vama toliko vremena i već toliko vremena vam ukazujem na Božju prisutnost i na Njegovu bezgraničnu ljubav koju želim da svi upoznate. A vi djeco moja? Vi ste i dalje gluhi i slijepi dok gledate svijet oko sebe – ne želite vidjeti kuda ide bez moga Sina. Odričete ga se, a on je izvor svih milosti. Mene slušajte dok vam govorim, ali su vam srca zatvorena i ne čujete me. Ne molite Duha svetoga da vas obasja. Djeco moja, oholost je zavladala. Ja vam ukazujem na poniznost. Djeco moja zapamtite, samo ponizna duša sja čistoćom i ljepotom, jer je upoznala ljubav Božju. Samo ponizna duša postaje rajom jer u njoj je moj Sin. Hvala vam!…Opet vas molim molite za one koje je moj Sin izabrao, to su vaši pastiri.“
Na svima nama je da poslušamao i činimo to što nam poručuje Kraljica mira ako želimo biti Božji i ako se hoćemo pripremiti za sve ono što nas očekuje u jako skoroj budućnosti.