subota, 28. travnja 2012.

MOLIMO ZA DONACIJU I POMOĆ

PRIKUPLJANJE NOVČANIH SREDSTAVA DA SE SPRIJEČI ISELENJE IZ STANA HRVATSKOG BRANITELJA INVALIDA DOMOVINSKOG RATA

Dragi Prijatelji Suborci obraćam se vama o pomoć kao Poljski Dragovoljac Hrvatski Branitelj Ratni Vojni Invalid Domovinskog Rata. Odlučio sam za tražiti pomoć od Vas jer u Hrvatskoj ne imam nikoga Osim Vas komu se mogu obratiti o pomoć nalazim se u vrlo teškoj situaciji neću pred nikim se pravdati za što sam bez novca za što odplačujem kredit koji nisam uzeo ima vise od četiri godine kad sam na državnom odvjetništvu prijavio lopova prevaranta (koji slobodno hoda po Vodicama) o danas bez odgovora. Neću pisati nikom da zbog ovog kredita digao sam ruku na sebe da sam zbog toga tri godine preveo u psihijatrijskoj bolnici Ugljan neču nikom pravdati i pisati da sam zbrisao iz te bolnice ubijem prevaranta da po nagovoru svećenika iz Vojnog Ordinarijata fratra Viktora Grbešu predao sam se policiji i njima prodao oružje kojim sam hitao napraviti ubojstvo! Prije nekoliko tjedna dobio sam dopis od Ministarstva Hrvatski Branitelja da prijeti meni deložacija iz stana ako u roku od 60 dana ne podmirim dug rado bih platio i uredno ali nemam čime. Nikoga ne prisiljavam da meni pruzi pomoć ako netko hoće meni pomoći neka to učini od srca nekolicina od vas zna kako živim i od čega živim ovo je broj mog tekučog računa preko kojega primam vojnu invalidninu o visini 254 kune . Moram iskreno vama reci da osjećam se jadno poniženo da na ovakav način tražim vašu novčanu pomoć potporu za mene osjećam se kao da sam na stupu srama svaki put kad stavljam u ovoj grupi post za brojem računa gdje molim vas o milostinju za mene. Životna situacija primorala je mene da na ovaj način borim se za sebe da ne završim na ulici nisam iz Poljske došao u rat radi novca stana a radi SLOBODE Hrvatskog NARODA svih vas u ovom ratu nisam mario za svoj život zdravlje. Hrvatska je mojoj Domovinom kojoj slobodu platio sam svoju zdravljem za koju sam na braniku Domovine za puškom u ruci platio svoju krviju. Stoga molim vas pružite meni pomoć učinite dobru stvar pred Bogom sad vas ostavljam i pozdravljam vas od srca. Vama ostavljam odluku jeli hoćete meni pomoći ,ostavljam Vama Broj računa koji može ako naravno želite uplatiti milostinju

Broj računa je

HRVATSKA POŠTANSKA BANKA
BOGDAN BARTOSIK
3208403103

IBAN BROJ HR 5423900013208403103

SWIFT HPBZHR2X
 






Nema komentara:

Objavi komentar