petak, 6. rujna 2013.

HRVATSKI GOSPODARI PRSTENOVA

                           Dragi Miro,
    

Zahvaljum Ti (mislim da to mogu reći i u ime profesora Tuđmana) na lijepim riječima. Zapravo ja Te doživljavam kao svog suradnika jer sam puno puta koristio Tvoje sugestije. To što si mnogo mladji od mene i prof. Tuđmana ispunjava me ponosom.  I ovo pismo pokazuje kako znaš što je bit problema. Završetak pokazuje kako znaš da je lustracija sprovedena. Lustriran sam ja i mnogi slični Tuđmanisti. Oni koji su podržavali Sanadera - nisu. Pojavljuju se u novinama, televizijama. I pričaju o lustraciji:) Pišeš, zapravo, o našem Franji što pokazuje da Ti je jasno tko je glavna meta napada. Moram priznati da sam ja bio mnogo naivniji. Bio sam doista iznenađen kada sam vidio da su se neki (npr. Vukojević, Vukušić,....) priklonili Sanaderu za koga se vrlo brzo moglo vidjeti da sprovodi detuđmanizaciju HDZ-a. Još kod ustupanja Haagu nadležnosti nad Bljeskom i Olujom smjenio je Pašalića koji se kao podpredsjednik Sabora tome žestoko suprostavio. I lustrirao sve nas tuđmaniste:))) Pišeš o istini što pokazuje da Ti je očito kako Vukušić cijeli svoj napad na prof. Tuđmana počinje lažnom interpretacijom intervjua prof. Tuđmana. Zato sam vam svima poslao cijeli intervju iz HT.  Naravno, Vukušić to preskače i spominje 1999. godinu. Možda čovjek doista ne zna što se sve događalo u razdoblju od 1992. do 1999. tko bi znao:) Kada budem doma poslat ću Ti ime ili imena lijevičara koji koriste iste glupe tvrdnje kao i Vukušić (zanimljiva koincidencija, zar ne :). Uvijek me razveseli kada vidim kako su sve dobro naučili pa se svima mogu narugati na isti način:)
Bog,
Josip
 

Ponosan sam što postoje ovakvi ljudi u Hrvatskoj, poput Vas g.Pečarić, i poput M.Tuđmana. Presretan sam što primam Vaše mailove. Nikad naklapanje, uvijek istina. Ponosan sam što sam odrastao u vrijeme predsjednika Tuđmana. Premlad za rat, a opet dovoljno star da zapamtim najbitnije. Djeca su iskrena, i znaju prepoznat ono nešto u čovjeku. I može meni danas o Tuđmanu govoriti tko god što hoće, ali kad gledam onaj dokumentarac "Tuđman" (mislim da je Sedlarov), kad mu gledam lice, slušam riječi, kad se sjećam njegovih djela, i pogledam stare snimke na youtube... mogu reći samo ovo: Franjo Tuđman je bio vjerodostojan. I nema ga tko to može opovrgnuti. Već 13 godina na vlasti su izdajice, klevetnici i krivokletnici, ljudi bez morala i karaktera, ljudi kojima je sve relativno i koji lebde u zraku naglavačke i tvrde da stoje s obje noge na zemlji... i nikako da već jednom odlebde odavdje. Pa uostalom, ako mi ne vjerujete, bilo bi najbolje usporediti govore, nastupe i intervjue Tuđmana, Mesića i Račana. Govorim o video usporedbi. Samo ako ih gledate i slušate, vrlo brzo postane vam jasno tko je državnik a tko je "došao bez svadbenog ruha" (da parafraziram Mt 22,12-13), tj. tko je onaj koji tamo ne pripada. Postane jasno tko voli Hrvatsku i razumije ovaj narod, a tko je "vršitelj dužnosti" ili kako je to prekrasno filmski prikazano u Tolkienovom Gospodaru prstenova - "Gondor nema kralja" (ima naime samo upravitelja, čuvara prijestolja koji si je prisvojio prijestolje, kraljevstvo propada a trenutak je sve mračniji i vremena više nema). Da pojednostavim, postane jasno tko je muljator. A Tuđman očito nije muljator. I u tih 13 godina neprijateljske domaće vlasti i žestoke detuđmanizacije, nisam primjetio dokaze protiv Franje Tuđmana, ni protiv obitelji Tuđman, ni protiv g.Miroslava Tuđmana... Iz toga se može zaključiti ili da je Tuđman kriminalac a oni njegovi suradnici, sve znaju i skrivaju - ili da su oba Tuđmana nevina, a ovi kleveću. Zaključak se nameće sam po sebi ;) Ako to usporedimo s npr.Titom - možemo iznositi dokaza koliko želimo, možemo ukazivati na dvostruke kriterije, ali oni će ga i dalje slaviti. Dakle, da imaju dokaze već bi ih pokazali, jer znaju da nam je do istine stalo, a ne do ideologije. 
Pozdravljam i Vas, i gospodina Tuđmana, i sve Hrvate koji nisu "pogubljeni" u vremenu i prostoru, na krivoj strani povijesti. Želim Vam svima da se uspješnije probijate po medijima, pogotovo televiziji! Lijepi pozdrav!




Nema komentara:

Objavi komentar